findiginannesi_ polisle bir adamın dükkanına gitmesi resmi bir eylem değil haklı iken haksız duruma düşmeyin hele ki para için başınıza bela almayın adamdan istesin vermiyorsa boş verin gitsin Allah a havale edin zaten sigortası da yoktur hakkını ispat da edemez