Gozzy0307 Yaaa 3 gündür aşırı huysuz memede de huysuz uykusu var huysuz oyun oynarken bile huysuz. 12. Hafta atağı bu zamanda mı oluyor acaba delircem
Eftelya_ser Gozzy0307 3 ay 5 günlüğüz bizde öyleyiz gerçi bizimkinde öksürük de var ondan da olabilir
Fatmannny Gozzy0307 bizde aynıyız baş ağrısından gözlerimi açamıyorum o kadar çok ağladı ki uykuya da dalamıyor bir de tek başımayım çok zor gerçekten
Gozzy0307 Ozgeay 3. Ay aşılarını yaptırdınız mı ben haftaya yaptıracağım bi de onun huysuzluğu eklenecek diye korkuyorum
Fatmannny Gozzy0307 bende bugun rota yaptıracaktım ama bebeğim aşırı huysuz bir kaç gün sonra yaptırayım dedim