Premses ben şöyle yapıyorum; bir memeyi tam boşalttığından eminsem diğer emzirmeye öbrkünden başlıyorum. Az emdi göğüste süt kaldıysa aynı memeden başlayıp o boşalınca diğeriyle devam ediyorum. Meme boşalınca bizimki zaten çok efor sarfetmek istemediğinden iki emip bırakıyor tekrar verincce yine aynısını yapıyor. Bende emin oluyorum o göğsün boşaldığından.