denizz1360 kızlar bebeğim 3 aylık biberon kaynaklı meme reddi yaşadım 1 aydır sadece mamayla besleniyor sütüm az az geliyor memeye geri dönermi tecrübeleriniz paylaşırmısınız. Anne sütü almadığı için bağışıklığı düşük sanırım grip oldu çok mutsuzum
Taze_annecik denizz1360 Emzirmeye çalışın özellıkle uykuydayken zaten emerse devamli sütünüz çoğalır ben gogusumun acısına dayanamiyodum biberon verdim hep alıştı 15 ay sağdım sütümü işkence gibi emzirdikçe sütünüz artar 3 ana öğün sıcak yemek yiyin bol bol su için ve bebeğiniz emerse eğer sarımsak tüketin sütten ona da geçer 2 günde atlatır
Taze_annecik denizz1360 Instgrmda hastalanmayancocuk sayfası var hemşire çok bilgili cevap veriyor sorduğunuz sorulara