bibloblog Kızlar sezaryen sonrasi dikiş yerine jilet ne zaman uygulanir? 3 hafta oldu doğum yapalı dikişler geçmiş midir? Pek anlayamıyorum. Dikisleri kesmeyeyim sonra🙈
fatmaa37demir bibloblog ben dikisin olduğu kısmı tam bastırmadan almıştım jilet ile zaten uyuşuk olduğu için acı yoktu ama sizin gibi dikislere bir şey olur mu tedirginliği vardı. Şükür ki bir şey olmadı