Bebeğim 3 aylık olmak üzere 3-4 gündür uyku süreleri azaldı uykusundan ölüyor yatar pozisyona alır almaz çığlığı basıyor emziremiyorum feryat ediyor resmen bugün de 4 buçukta 120 ml mama verdim 8 bucuğa kadar meme vermek için savaştım duş aldırdım vs ama asla meme almadı gene biberonla mama vereyim dedim zar zor içti zorlada uyudu. Ne bu yani atak dönemi böle bişey mi yoksa başka bir derdi olabilir mi ?