_eay_ 2020 de ilk oğlumu doğurdum 2 ay önce de ikinci oğlum dünyaya geldi.İkiside erken doğdular ama ilk oğlum hiç kuvoze girmedi ve ne yapsam memeyi tutmadı.Online danışmanlık bile aldım ama yok ben mi beferemedim diyorumkendi kendime ikinci bebeğim 10 gün kuvozde kaldı ona rağmen emiyor çok güzel maşallah ilk oğluma sagarak verdim sütümu ama 4. Ayda malesef kesildi sütüm içim ivimi yiyor anne sütü içmedi diye fazla gelen sütlerimi biberona koyup oğluma veriyorum günde bı defa bu yaptığım doğru mu hak geçer mi inanın bilmiyorum ama ilk oğluma yetiyor sütüm yetmese vermem
Pikapikapikacuuu _eay_ Yerinde olsam ben de aynısını yapardım. Sonuçta sütün yetiyor ve ikisi de bebek. Vicdanın rahat olsun.
egeninanns _eay_ hak geçmez öyle düşünmeyin ama 2 yaşından sonra vücuda faydası yok maalesef anne sütünün . O yüzden kendinizi de hiç üzmeyin bence
Caglarass _eay_ Sütünüz fazlaysa tabiki verebilirsiniz boşa akmasındansa. İlk bebegim 20 aylıkken doğum yaptım bende sağdıklarımı ona içirdim hep 😊
Wolverine egeninanns bu doğru bir bilgi değil, anne sütü her yaşta fayda sağlar, kanser hastalarına dahi şifadır. Diğer söylediğiniz gibi hak geçmez ona katılıyorum 🌸
Dondurmalikahve egeninanns Bende yazmadan edemedim çünkü etrafta dolanan yanlış bir bilgi var anne sütü her zaman faydalı. Oğlum anne sütü alırken ne diş çıkarmada ne de yürüme emekleme zamanında zayıfladı aşırı hareketli olmasına rağmen veya ne bağışıklığı düştü ne zaman sütü kestim tam 8 9 ay boyu uzaması durdu hastalandı zayıfladı. Sadece belli bir yaştan sonra kesmek gerek sütü.
rua_da_senhora_das_verdades Anne sütünün her yaşta faydası vardır. İçinizden nasıl geliyorsa öyle davranın.. vücut ihtiyaca göre süt üretir. Yanı hak geçmez.
aktifmaya _eay_ Ben olsam bende öyle yapardım sonuçta sütünüz var inşallah daha da çok artsın bebelere şifa olsun 🌺
Mirosumm8895 _eay_ beni yazmissiniz sanki ilk kizim 4 yaşında erken dogmadilar ama ilk kizim kuvöze alındı 2 saat hic emmedi bir kac kere yarim yamalak emmistir sagip verirdim 4. Ayda sütüm gitti benimde. Mama verdim simdi ikinci kizim oldu daha zayıf doğdu ama emiyo çok güzel bende ilk kizima ilgi cok veremiyorum bu yüzden çok üzülüyorum kizim çok kıskanç maleseff
NurrA Ya tam bi anne yüreği ile yazılmış ne kadar güzel böyle düşünmeniz. 🌸 Benim 20 aylık bir kızım var malesef emziremedim 1 ay kadar emdi emmedi böyle emzirme hissini hem tadmak istiyorum ikinci bir bebeğim olursa eğer hemde düşününce bile içime sinmiyor sanırım yerinizde olsam bende aynı şeyi yapardım
Taze_annecik _eay_ Ilk kızımı 4 ay emzirdim daha sonra biberona alıştı ve 15 ay sağarak besledim. Bebeğim 6 aylıkken hamile kaldım. Şimdi ikinci bebeğimi emziriyorum çok şükür. Arada sağıp büyük kızıma da veriyorum. Annes sütü çok kıymetli ve değerli 3 hatta 4 yasa kadar bile verilir.
_YanakReisinAnnesii _eay_ bebeğime sütüm toplasak 120 cc nasip olmuştur olmamıştır ama ikinci bir bebekte sütüm olduğu takdir de sanırım ilk bebeğime bende iciririm kesin yaparım yani kendimden bekliyorum 😂 hak geçmez neden hak geçsin tamamen annelik iç güdüsüyle yaptığın birşey 🌺
Acemianne26 _eay_ bence yaptığınız çok mantıklı ve normal geldi bana , ben olsaydım aynisni yapardım, küçük bebeğinize sütünüzü yetiyorsa büyük bebeğiniz için de fazlası kalabilir hem sütünüzde artmış olur böylecee