4 aylıkken genel anestezi ile yaptırdık. Doktorumuz profesördü ve 20 yıldır bu şekilde yaptığını, lokal anestezi ile sünnetin travmatik sonuçları olabildiğini söyledi. Sadece aç kalması gerektiği için zorlandık, oğlum açlığa pek dayanamıyor da😀 ama ameliyat sonrası emzirdiğimde bi daha hiç ağlamadı. Çok rahat bir sünnet oldu. Bez değmesin diye karton bardak kesip koyduk ve verdiği kremi (terramycin) her bez değiştirmemde sürdüm 4 günde filan iyileşti.