Babyirmk-23 benim bebeklerimin gazı oldu korkutmak istemem ama birinin özellikle 4 gün boyunca aşırı oldu resmen inledi, uyumadı, mama içmedi. röntgen çekinmiştik orda bile belliydi bir de denk mi geldi bilmiyorum kanında enfeksiyon çıkmıştı kısacası perişan olmuştu çocuk şimdi 2. Doz için endişeliyim bende düşünmüyorum bakalım.