10.ayda atak oluyormuş aslında biz daha 8 aylığız ve 8.ay atağını dibine kadar yaşadık yaşıyoruz yavaş yavaş düzeliyor ama mis gibi uyuyan bebeğim uykuya direnir oldu geceleri kalkıyor ağlayarak emekleme pozisyonu alıyor yataktan ve oturuyor sakince geri yatırıyorum ben de 😅