
Merhaba kızlar oğlumun ensesinde ufak bir şişlik vardı doktora götürdüm endişe ettim biraz
Doktor bişey yok dedi ama ne olur ne olmaz diye kan tahlili yaptı ve kan sonucumuzdan enfeksiyondan lenf bezinin şiştiğini söyledi ve kansızlık var dedi yazdığı ilaç pedifen ve Augmentin antibiyotik vermiş ve çocuğumun herhangi bir rahatsızlığı yok sadece ensesindeki şişlik için gitmiştik bana biraz garip geldi verdiği ilaçlar kansızlık var dedi bunun için herhangi bişey vermemiş 1000 mg değerinde antibiyotik vermiş sizce ne yapmalıyım sonucada bakarsanız crpsi normal çıkmış antikoru yüksek çıkmış
Teşekkür ederim okuduğunuz için biraz endişeliyim doktor güven vermediği için sormak istedim sizlere 🙏