mehfer Merhaba hanımlar 25 aylık kızım var yaklaşık 1 2 aydır pişik sıkıntımız var ne yaptıysam geçmedi kıpkırmızı kabarık şeklinde başına gelen varsa önerilerini söylerse çok sevinirim
Deletedmom_52 mehfer benim oğluma bepanthol çok iyi geliyodu. Ben önce pişik kremi sürüp üzerinede çok az pudra döküyodum hemen düzeliyodu. Bide kesinlikle ıslak mendil sürmeyin poposuna, suyla yıkayın veya saf pamukla silin. Geçmiş olsun 🌸
Alparslan616161 mehfer bepantol le fito karışımı bende çözüm olmuştu şuanda sadece fito kullanyrm pişik olunca
Burcusenkoc Deletedmom_52 travazol iyi geliyor günde 2 kereden fazla sürmeyin 5 günden fazla kullanmayın arada açık bırakın havalansın ıslak kalmasın altı her seferin de kurulayın ıslak mendil kullanmayın bu ara pamuk ve su ile temizleyin o şekilde geçiyor
asli_asli mehfer hadi ya. Kişiden kişiye değişir demekki. Benim oğlumda hemen poposu kizarinca sürerim birdaki bez açmam da geçmiş olur. Çok geçmiş olsun
Ben_Sahika_Kocaslanliiii mehfer mantar kremi olan. Dermo Trosyd Krem çok iyi geliyor 2 günde geçiriyor Dr gidip yazdırabilirsiniz
-Ozge- mehfer güzel sabunlayarak duş aldırın ve kantaron yağı sürün hafif pişikler 1 gecede kanayan pişikler 2,3 günde iyileşiyor. Ben doğduğundan beri el yapımı organik kantaron yağı kullanıyorum