Arkadaşlar merhaba, tecrübelerinize ihtiyacım var. Bebeğim 9 aylık. Bugün göğsümü ısırınca ay diye tepki verdim. Gülmeyw başladığında sadece gülmedim hayır dedim. Daha sonra apzını büzerek ağlamaya başladı. Şimdi hiçbir şekilde emmiyor. Ne yapabilirim. Emmeyi bırakır diye çok korkuyorum