Portakalcicegiii Formül mama kullanıyorum. Biraz önce 150 cc yaptım içmeden uyudu. Normalde dökerim ama 150 cc cok fazla bekletsem sorun olur mu ?
Fulyaaa1 Portakalcicegiii yani 1 saat içerisinde içer mi? İçmezse dökün bir saat durduktan sonra bi koklayın cok kötü bir hal alıyor 🥴
Babygirlsmom Max 1 saat içinde biberonu sıcak suda ısıtıp veriyorum yoksa döküyorum. Bir kerede az yediği için mecbur böyle oluyor. Biraz fazla yese direk dökerim artanı.
begonvilhg Portakalcicegiii öyle çok kalırsa seninki gibi 50 dakika kadar bekletiyorum ben. Zaten kutusunda da içilmeyen 1 saat sonra dökülür gibi bir sey yazıyor.
Portakalcicegiii begonvilhg ben direk döküyorum içmezse o yüzden merak etmiştim ama yine dökeceğim sanırım ben içime sinmez