Merhaba arkadaşlar, oglum 26 aylık kreşe gidiyor, mecburi sebeplerden dolayı. Okulundaki psikolog çok sakin uslu kendi halinde oldugu için kaba motor becerileri yavaş diyor . Sizde de var mı cocugu uslu diye kontrole yönlendirilen evet çok garip ama öyle oldu.. sorum şu ki sizleer de de hoplama zıplama yok diye bi sorun var mı , kreşini de degistirmeyi düşünüyorum siz olsanız napardınız. Tabiki tek sebep bu degıl degistirmeyi istememdeki, sınıfı baya kalabalıklaştı. Yetişemiyor tek ogretmeni, sürekli hasta oluyor vs derken ogretmeni degisti bircok sebep var yani