Woman35 Kızlar sabah kıymayı buzluktan çıkarmıştım birazını çocuğa ayırırım buzluğa koyarım dedim ama unuttum kıyma haliyle çözülmüş tekrar buzluğa koyamam da sadece kıymayı kavurup tekrar buzluğa atsam olur mu ya da hiç riske girmeyip kıyma mı alsam
Tubasahra Woman35 Ben yağ koymuyorum.Genel de kiymalı ,etli yemeklere de yağ koymadigim icin.Guzelce kavurup soğuyunca buzluğa atarım.