Eymeneylul0 bebeğim 13 aylık. Doğduğundan beri memede uyuyor. Emzik de kullanmadım hiç. Ayrıca uyutmak için özel bir çaba sarf etmemek benim de işime geliyor. Sadece oturuyorum ve emziriyorum. Ayrıca bunun onun en doğal hakkı olduğunu düşünüyorum. Yine benimle aynı fikirde olan bir anne önereceğim size profiline bakın ve yazdıklarını okuyun lütfen. Instagram adresi: prema.ve.onun.anneligi