ececimsu Kızlar saçlarım kıvırcık kalıcı fön yaptıran varmı sürekli düzleştirmek istemiyorum nasıl oluyor bilgisi olan
Annekizz ececimsu Görümcem güzellik salonunda çalışıyor büyük bi markayla ama şey diyor yani maximum 2 ay gerisi yok zaten 1 ay sonra yavaştan dalgalanmaya başlıyor diyor
momma ececimsu brezilya fonunden mi bahsediyorsunuz? benim sacım düz oldugu icin 5 ay kadar kullandım ama banyodan sonra hemen kurutmak gerekiyor oda bebekle pek mümkün olmuyor 🙈
diyarenis ececimsu saclarim kivir kivirdi boyaya boyaya, duzlestirmekten fon cektirmekten son 1 senedir dalgasi bile kalmadi🫶😂
turucukafalikiz ececimsu böyle bir haber çıkmıştı Tv’de. Çok fazla kimyasal kullanılıyormuş sağlığa çok ciddi zararı varmış
Baharyagmuru Ben yaptırmıştım. Benim de dalgalı şaçlarım var , ama Sonra işe yaramdı yani çok bakım yaptırman lazım saç uzadıkça kökler dalgalı oldu :) yani benim öyle oldu ama gayet güzeldi
ececimsu Baharyagmuru bunu daha önc dokumuştum o yüzden ama bebek olunca bi denememi dedim ama denemem galiba
Baharyagmuru ececimsu yani ben bekarken sürekli düzleştirici kullanırdım yani asla dalgalı kullanmadım saçımı . Bi heves ile yaptırdım evlenince özellikle tatilde iyi olur diye düşündüm ama bi faydası olmadı inan etkisi diyim. Ama ilk yapılınca bi hafta b Filan baya bakımlı durdu saçlarım