Kızlar slikon kek kalıbı aldımda kek yaptım az önce içi pişmemişti daha doğrusu dibi pişmemişti üstü yanmak üzereydi aldım fırından artık çıkmadı bi türlü kekte parça pinçik oldu nasıl kullanıcam yani püf noktaları nedir. Bide benim fırınım turbo fırın yani hızlı pişiriyor bende 150 derecede 15-20 dakka pişirdim ama yinede pişmedi