Merhaba annelerim bebeğim antibiyotik tedavisi gördü sonrasında pişik oldu krem kullanıyorum altını sık sık değiştiriyorum ona rağmen. Doktorumuz antibiyotik tedavisinden dedi. Bugün de farkettim ki pamukçuk da olmuş ağzı🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Rahat ememiyor ne yapmalıyım? Yarın doktora gideceğim ama evde yapabileceğim bir şeyler varsa uygulamak isterim