ay ben de çalışmaya çalışanlardanim ama yapamıyorum mat da 12 15 arası netim hep cakiliyim onu bı 20 25 bandına çeksem Türkçeyi bı duzeltebilsem biseyler olcak belki ama yok ilkokuldan beri problem çözemiyorum ve hep Türkçe’den garanti 10 yanlış yapıyorum