Birberenannesi Kızlar iyi akşamlar. Kızım 5 aylık emziriyorum sadece ama 3 gündür bir hastayım ki sormayın yaa çok kötüyüm. Nasıl daha çabuk iyileşebilirim. Ne gibi tavsiyeler verebilirsiniz. Doktora girmedim ilaç verse de emzirdiğim için kullanamam diye.
Birberenannesi BihterZiyagil_ teşekkür ederim ama kızımı da bırakamam bi yere kızımla da gidemem hastaneye berbat haldeyim. Eşim de hep gündüz çalışıyo evde yapılabilecek doğal tarifler bilenler vardır belki dedim 😢
Loveis16 Birberenannesi 2 kere hamileyken 1 kere emzirme döneminde corona geçirdim sabahları ballı süt sonrasında suda eriyen C vitamini tavuklu bol karabiberli çorba sonra balın içinr karabiber ve limon sıkıyordum ve her gün mutlaka duş almalısın böyle çok çabuk iyileşiyordum ben He bir de bol bol mandalina portakal
Birberenannesi Loveis16 çookk teşekkür ederim hepsini denicem. Sarımsak kürü yapıyorum balgam söktürüyo acayip ama senin dediklerini de yapıcam hemen ❤️