Kızlae oğlum 4 buçuk aylık doğduğundan beri gündüzleri çok uyuyan bir bebek olmadı ama gecesi düzenliydi bir hafta on gündür soğuk algınlığı var ikimizde de ateşimiz yok geniz doluluğu var neyse bugün bebeğim çok uyudu ve endişr ediyorum 8de kalktık 9da uyudu 1e doğru uyandı emdi oyalandı 2yi kaç geçe hatırlamıyorum geri yattı 4 de kalktı yine kaka çiş beslenme 5 gibi uyudu 7de kalktı emziriyorum ama uyumak ister gibi bir hali var 2 gündür kirli bez sayımız da azaldı doymuyor mu acaba ondan mı uyuyor
Bu arada bebeğim 9kg simdiye kadar hep ilerde gitti kilosu sadece anne sütü ile besleniyor