hafizekaraaslan BSG2308 en az yarım saat durması gerekiyor 1 2 saatte kalabilir ama zaten çok koku yapıyor. Ateşe de iyi geliyor
Zehragizem BSG2308 siz soğan değilde ben sarmısak rendeliyorum üstüne hakiki yağ koyuyorum ve bir saat bekletiyorum sonra ayak altına sürüyorum sarmısak gelmicek ama ondan sonra çorap giydiriyorum sonra sabaha kadar bekletiyorum
Zatilokumum93 Ben şu anda yaptım gayet güzel oldu denemelisiniz Soğanın yapmadığı şey yok🤎 Öksürüğe birebir ateş de Soğanın üstüne de karanfil batırıp odaya koyabilirsiniz