SeymAsaff o durumu bende yaşadım 1 yada 2 hafta anca sürdü. Doktora sorduğumda kolik dedi. 🤦♀️ Ama iki hafta sonra geçti. Saat 7 8 gibi başlayıp 10 da bitiyordu devamlı ağlıyordu kendini sıkıyordu. Meme verdiğim zaman alıp kafasını arkaya atarak bırakıyordu. Birazcık sabredin geçer. Ben saatleri belli olunca önceden altını değiştiriyordum sonra ışığı kapatıp loş bi hava yaratıyordum. Beyaz gürültü açıyordum. Bazende banyo yaptırıyordum. Kriz geldiği zaman sadece ona odaklanıyordum. Bir süre ağladıktan sonra beşiğine yatırıp sallıyordum, çünkü bazen uykudan da ağlıyordu. Sakinleşip uyuduktan 1 2 saat sonra da emmek için uyanıp emdikten sonrada uyuyordu. Sizde bunun gibi bir rutin oluşturabilirsiniz.