Ecemil2334 kendi sutunuzun tadina en yakin mamayi alin, benim kizim da aptamil hipp falan hic icmedi bebelac bi kac gun icti o da gaz yapti kizimda, en son aptamil denedim onu zaten hic begenmedi iciyodu geri kusuyodu, ben de dedim ki kaliteli mamayi icmiyosa kalitesiz deneyim bi de, neden biyle dusundum bilmiyorum 😂 bimden bebivita aldim o zamanlat 39.99 du, tuh 40 tl olsa nasil alabilirdik allahtan 39.99 tl 😂😂😂 neyse saka bi yana suan 2 yasinda haken bebivita iciyor, bir de bi ablam demisti bana da ke di sutunun tadina yakin olan mamayi al anca oyke sevdirirsin diye, utana utana baktim sutumun tadina cay kaşığıyla 😂😂 sonra aptamil kalmisti elimde ona baktim sutum daha tatli geldi 😂 herhalde indan icmek istemedi dedim saman gibi gekdi tadi bana, bebivitaya baktim bi tik daha yakindi sutume tadi, icti halen de iciyo, yuzde yuz benim sutume yakin ondan icti diye iddia edemem ama ola da bilir, bazi bebekler cok secici oluyor maalesef, benim kizda hic gaz yapmadi bebivita mama, ama 2 aylik oglum var onda da kullanayim dedim oglumda gaz yaoti, belki kucuk diye yapti ondan da emin degilim, kizima 4 bucuk aylikken baslamistim formul sut icirmeye, 6 aylikken tanistik bebivitayla, belki icer sizin bebis de 😊