Kızlar adetim iki gün gecikmisti test yaptım olduğunu düşünerek değil korunuyorduk akşam yapmıştım tek çizgi gördüm koydum öyle sabah çöpe atmak için baktım güneşe tutunca çok hafif ikinci çizgi var gibiydi emin olamadim göz yanılgısı dedim komşuma gösterdim oda var dedi fotoğrafta falan belli değil flaş tutunca yada güneşe tutunca çok silik belli oluyor bebeğim daha 6 buçuk aylık doğu görevinde eşim küçücük bir beldede yaşıyoruz eşim sürekli görevlere gidiyor aileler yanımızda değil hastane uzak… Sizce ihtimal var mıdır ikinci testi yarın alıp yapacağım ama gün boyu içim içimi yedi durdu