Daha çok erken 3-4 aylık olsun öyle az az vermeye başlayın ben 4 aylıkken verdim öyle dedikleri gibi rahatlatıyormuş da uykusunu getiriyormuş da hikaye ne zaman versem huzursuz oldu ve uykusunu kaçırdı kızımın vermedi bir daha tabi sizin bebekte tam tersi olabilir her bebek bir değil ama erken daha vermeyin gaz yapar sonra siz uğraşırsınız şuan sadece anne sütü alması gerekiyor anne sütü almıyorsa mama 🌸