12 aylığız yok hicbirsey yemiyor bende çıldırmak üzereyim… Her şeyi deniyorum yok yok yok … Anca cubuk kraker oda midesi bı şekilde boş kalmasın diye. Emen cocuklarin geneli böyle diye biliyorum. Artık sütüm ne kadar yetiyor bilemiyorum o yüzden mama takviyesine başlamıştık yok mamayı da iciremiyorum. Herseyi reddediyor kaşık çatal tabak biboronu , kağıt bardakla çorba icereyim dedim yok onu da kabullenmedi