Violeta22 doğum yaptığından beri tek bakıyorum annem sadece 1 hafta kalabildi yanımda kardeşimin oğluna o bakiyo eşiyle boşandı. Kaynanamda sadece 40 im çıkana kadar gece 1 de gelip sabah 7 de eve gidiyordu gece bire kadar onu bekliyordum gelincede uyuyodu zaten. Her zaman tek baktım ve öylede devam edicek. Çünkü kaynanam daha hamileyken bana güvenmeyin ben tek baktım sizde tek bakın ben seni rahata alıştıramam dedi. Altlı üstlü oturuyoruz bu arada 🥴 evet benim için çok zor oluyo cunku tam çocuğuma yapmaması gereken şeyleri öğretiyorum hop gelip yaptiriyolar onlar kudurtuyo ben çekiyorum. Wc ye bile gidemedigim zamanlar oluyo duşu bile 5 dk da alıp cikiyorum çoğu zaman