Biz kullanıyoruz canım daha önce hiç donma felan yaşamadık .Bundan önce türksat kullanıyorduk kablolu tv ile interneti , eşim az kaldı çıldıracaktı .Her gün donma kopma problemi yaşıyorduk . Ama türk telekomdan memnunuz .( hangi paketi kullandığımızı bilmesemde )