Kozlar merhaba. Kivi diye bir marka var uygun diye onu almıştım. Onunla sağarken ki çoğunlukla ben sıktırıyorum sürekli. Aslında el ile sağım yapıyormuşum gibi hissediyorum. Kendiliğinden kivi makinede süt çıkmıyor.
Sorum şu ki sağım yaptığınızda iki göğüsten ne kadar süt elde ettiğimizde sütüm yeterli demeliyiz. Ben zorla doktora sıktıra sıktıra iki göğüsten 120 elde ediyorum. Sütüm az mı acaba? Ha bu arada o 120 de göğüslerim dolu olduğunda. Sert olduğunda yani.