Fozyuksel Anneler merhaba çocuğunuzun ilk ayakkabısı hangi markadaydı memnun kaldınız mı kararsızım önerilerinizi istiyorum?
Onedroplove Fozyuksel vicco çok memnunum hemde çok uygun extra birde Nike aldım ondan da çok memnun kaldım ama bütçeniz uygunsa skecers öneririm efsane
Fozyuksel Onedroplove öyle bir yazmışsınız ki üçü arasında gidip geliyorum adidasta içinde tabi gönül hepsinden istiyor ama şimdilik bi tane almak yeterli işte bakalım 😂
Onedroplove Fozyuksel şöyle söyliyim vicco parasına göre gerçekten tercih edilir bu kadar uygun fiyata çok güzel ürün yapmış Nike idare eder ama param var Benim için sorun değil en iyisi olsun dersen önce skecers sonra Adidas derim araştırmalarım doğurultusunda