AliDemirinAnnesii menenjit e sonra da baslayabilirsiniz. Ben 5. Ayda basladim. Once rotayi zamaninda yaptirmanizi oneririm sonra da menenjiti mutlaka yaptirmanizi. Ha hangisi daha hayati derseniz bence menenjit. Bebegim yogunbakimda yatti dogdugu zaman. Enfeksiyon birden yukselince hemen omurilik sivisi alip menenjit mi diye bakildi. Enfeksiyon beneklerde cok cabuk yayilabiliyormus. O yuzden ben iki asiyi da yaptirdim ikizlerime.
Gelisimsel pediatrist bir hocaya denk geldik gecen; ben menenjit cok agir geldi falan dedim keske 7. Ayi bekleseymisim dedim o da keske 3. Ayda yaptirsaydiniz ben takip ettigim hastalarda 3. Ayda baslatiyorum dedi. Doktordan doktora bakis acisi degisiyor. Menenjit kapabilme ihtimali cok varsa(evde okula giden baska cocuk, kres cocugu vs) erken basliyolarmis mutlaka.