nuryklc00 Kızlar bebeğim 3.5 aylık. Seboreik dermatit dediler kafasındaki için krem verdiler mantar şampuanı verdiler ama maalesef geçmedi. Böyle olup çözüm bulan var mı acaba? Şampuan mustela kullanıyoruz
[silindi] nuryklc00 Oy kuzum bilgim yok üste kalsın. Ama başka hastanede başka doktorlarada gösterin ihmal etmeyn
BusUgUr nuryklc00 mustela kullanmayın benim bebeğimde 2 aylıkken konak olmuştu mustelayı bırakıp bioderma nın alerji şampuanı kullanmaya başladım doktor tavsiyesi ile daha olmadı çok şükür. Başka doktorlara da gidin.
nuryklc00 Gittim kızlar kaç yere götürdüm ama hepsi aynı şeyi söylüyor. Yarın başka bi doktora daha götüreceğim