123Seda birçok şeyden radyasyon alıyorlar zaten ama kafada kırık olsa siz farketmiyorsunuz onu burda bir bayan post açmıştı bebeğin keyfi gayet yerindeymis düştükten sonra içi rahat etsin diye akşama acile götürüyor tomografi de 3 yerden kirik çıkmış ben bunu göze alamam bence sizde almayın ki o bebekte de kusma falan olmamış