tuzludakota Merhaba bebeğim 9 aylık,. Sağlık ocağı bu ayda kızamık aşısının kampanya dozu olduğunu ve isteğe bağlı olduğunu söyledi ve aynı 1 yaşta da yapılacakmış 9.ayda bu aşıyı yaptıran var mı
Fulyaaa1 tuzludakota merhaba bende bugün ebeyle görüştüm bizde yaptıracağız vaka artmış o nedenden 2 doz eklenmiş