Poyrazin_annesii Bn gobegı düşmeden yıkamıstım banyo sonrası ıyıce kurut demıştı doktr. Bıde 40 ı cıkmadan bebek aksam yıkanmaz derler . Bıde bebegın kıyafetlerıde aynı sekılde dışarıya asılmaz dıyolar 40 cıkna kadar. Nekdr dogru bılemem