Arkadaşlar bebeğim on aylık oldu ama asla su içmiyor. Aromalı yaptım,bir sürü biberon aldım,farklı bardaklar,pipet… akla gelecek her şeyi yaptım asla içmiyor. Bezde çiş neredeyse hiç yok çok üzülüyorum bunu yaşayan var mı? Varsa nasıl çözüm buldunuz?