Premses Kızım 1 aylıktı ilk uçak yolculuğumuzda. Doktorumuz uçak kalkarken ve inerken emzirmemi ya da emzik vermemi söylemişti basınçtan dolayı. Ama kızım O an emmek yerine uyumayı tercih etti 🙈 emzik zaten almıyordu. Uyuyarak geçirdik yani çok şükür bir sorun olmadı