Benim oğlum yeni geçirdi 4 yaşında çok ağır geçirdik agzi hep yaraydı daha çok orda olmuş bizim ateş ve kaşıntı için ilaç verdi ağrılarını kessin diye dolven verdim büyük olduğu için atesi olmadı ağrılarını biraz azalttı agiz yaraları için sprey verdi onu kullandık beş günde anca geçti bu hastalığın bir ilacı yokmuş malesef