Kızlar bugün yakın arkadaşımla görüştüm ölümden dönmüş.
Ocak ayında geçen sene öğrenmiş miyom olduğunu rahîm de demişler 6ayda bir bakcaz takıp etcez çok rahatız edene kadar almayız falan demişler
Sonra sancısı ağırsi artmış bu spral var diye ondandır diye önemsememis.
Konya’ya özel bir kliniğe gitmiş bakmış ki doktor acil kapalı ameliyat olacaksın yaşın geç ikinci çocuk olur istersiniz 50 bin tl ücret sonra anlamışlar neyse göbek deliğinden girip rahîmden çıkarıyorlarmis . Ama karnı iki kez delmis iki yandan yinede olmamış açık ameliyat olmuş ve o kadar Zor çıkmış ki 3 saat sürmüş.
Üç gün sonra kendind gelmiş arkadaşım ve ikinci çocuğu olma olasılığı %10 Muş artık.
O kadar üzüldüm o kadar ki
Bende o kadar çok korktum ki iki senedir korunmuyoruz ve çocuk Çocuğum olmuyor ilişkide ağrım kasık ağrısı yumurtalık larimda var şimdi de sıra bulamamıyorum aylardır.
Şehir dışında gitme imkanımnda yok
Şuanda o kadar önemliymis ki minkk bir ağrı diye geçmeyin çok çok önemliymis kimse ihlal etmesin arkadaşlar çok zor kadın olmak çok zor