Minikannesi9 Merhabalar bebeğim 4 aylık kilosu 8560 gram kız bebek. 4 aylık bebeğe göre kilolu bir bebek sizce kilo alımı fazla obez olmasına sebep olur mu sadece anne sütü içiyor, hiç mama içmedi
Mom098 Minikannesi9 mama icmediyse bence gayet güzel. Zaten yarın bir gün yürüyexek emekleyecek illaki verecek merak etme. O yüzden bebeğine maşallah her yerde dillendirme 🧿❤️
BihterZiyagil_ Minikannesi9 3 aylık 8 kiloydu oğlum sadece anne sütüyle. 14 aylığız 13 kilo. Hiçbir problemimiz yok şükür. Anne sütü alan bebek obez olmaz
Asel35ahsen Minikannesi9 anne sütüyle beslenen bebek obez olmaz. Zaten bir süre sonra kilo alım hızı ve miktarı azalacak evet şuan tombik maşallah ama hep bu seviyede gitmeyecek. Eğer anne baba falan da kiloluysa onun da etkisi vardır genetik sonuçta
Minikannesi9 Mom098 Tamam canım sağolssın, fazla kiloda sağlığī olumsuz etkiler diye endişelendim ama gelişim aşamasında sorun olmuyor galiba aklıma takılınca sormak istedim anne olunca insan her detaya kafası takılıyor
Minikannesi9 Dondurmalikahve 3750 doğmuştu. Gece artık tek sefer emzirmye başladım bir haftadır. Kilo yüzünden sağlığına zarar gelmesin diye korktum