Sağlık icagina soruyorum biz özel aşıları bilmiyoruz diyor tepecege götürdüm 2 çeşit cins var o dedi kaç doz diye sordum eczaneci söyler size dedi eczanecide bu yaşlarda 2 doz ikisinden birer birer dedi doğru mu bilgisi olan var mı yada yoksa doktorunuza benim için sorma şansınız var mı köy yerindeyim iki de bir uğraştıyorlar beni