Sevzeyd Deletedmom_56 merhaba bizim doktorumuz ibrahim sinan buğur. Çok ilgili iç rahatlatıcı bir doktor gereksiz insanın kafasını bulandırıp çocuğa gereksiz ilaç vb şeyler vermiyor çok memnunum 🌺
ilydndr Sevzeyd hastane de iyi mi peki genel olarak pzt 2 aylık oluyoruz gideceğim kalça ultrason içinde birde sağlık ocağında yapılan aşılar hastanede de yapılıyor mu bilginiz var mı
Sevzeyd ilydndr açıkcası ben memnunum bi sıkıntı yaşamadık. Doktor ilgili bilgili hoş bir insan. Evet eğer denk gelirse sağlık ocağı aşılarını da orada yaptırabilirsiniz. 🌿