Yenianne0_ Sol göğsümde ağrı ve sertlik kızarıklık var emzirdim baya ama geçmedi gogleda enfeksiyon yazıyo ates titreme halsizlik yazıyo bide hepsi var bnde bebeğe emzirdiğim için zararı olur mu bilgisi olan varmı
Eylulalya Yenianne0_ mastit olmuşsun 25 günlükken bebeğim bende oldum goguslerımı tam boşaltamadıgım için 3 gün ateş yaptı 38 in üstünde 3 farklı doktora gittim emzirmek en etkili çözüm ama geçmezse 3. Kuşak antibiyotik veriyorlar sütten bebeğe zarar vermeyecek bi antibiyotik sıcak havlu yapıp gogusune koyabılırsınız emzirmelisin ama sütten kesme bebeğini
Ezgi-Ediz Yenianne0_ bende de oldu muhtemelen her emziren annede oluyordur bebeği kolumuzun altına doğru tutun ters emzirin emerken ağrı olan bölgeye masaj yapın özellikle gece uykusunda daha iyi çekiyor bebek emzirmeden önce duşa girin duşta masaj yapın çıkar çıkmaz emzirin
Yenianne0_ Eylulalya ya bide bebeğim 2 gündür gündüzleri uyumuyor ağlayıp uyanıyor sürekli hızlı nefes alıyo gazı yok uykuda inliyor gibi kaka rengi yeşil annem öyle olunca kulağı ağrıyo diyor bilginiz var mı