Biris ben Pierre Cardin kullandım üç yıl. Şuan hâla da kullanıyorum tek yön ama ben bunu sorun yapmadım. Çok çok çok memnunum. 40 kilo olduğum için bana aşırı hafif ve portatif bir şey lazımdı. Her yere taşıyabiliyorum her yere gidebiliyorum çocukla. Ben kabin boy bebek arabalarinin içinde en uygununu almıştım o zamanlar ama şuan daha çok alternatif vardır tabiki.