Kuzum 3 gündür hastaydı ateşi çıkınca acile götürdüm boğazı kızarmış dedi Dr antibiyotik verdi ve ateş düşürücü ateşi düşünce ateş düşürücü yu bıraktım 3 gündür antibiyotik kullanıyoruz bugün aniden yine ateşi çıktı neden acaba hafiften öksürük var . Korkuyorum artık cidden . 5 aylık bebeğim