Deletedmom_123 senle aynıyız kiloda boyda aynı 😂 bende baskadim bir haftadır sadece iki öğün yiyorum aralıklı oruç gibi. Sanki odemim gitti ama kiloda aynıyım bence dogimdan sonra veremeyip alanlar derneğindenim:(( bu arada ben gün icinde meyve falan asla yemiyorum tatlı konusunda çok katı ttuyorum kendimi bir de yürüyüş yapamıyorum hava soğuk bebek var malum, sadece sabah iki yimurta, bir kase yogurt ve çay. Akşam da mutlaka protein-vitamin tabağı yapıyorum üniversite de bir ayda 10 kg vermiştim bu şekilde