Kızım yaklaşık bir aydır bana aşırı düşkünleşti sürekli peşimde tuvalette banyoda bile rahat rahat duş bile alamıyorum hemen annem nerde anneciğim nerdesin diye ağlıyor sizce bu durum 2 yaş sendromundan mı kaynaklıdır yoksa anne bebek yanlış bağlanma sorunlarından mıdır ? Kafam çok karışık